måndag, juli 12

Semester tider är underbara...

Ibland är det skönt att svalka sig i den värmen som är nu. Det är bara mamma Faca som är en riktig badkruka :-) Hon stod bara och kollade så de små skötte sig i poolen.

Vet inte om alla mina 3 små galna cimarroner hade hittat något intressant att nosa på, sekunden innan tittade de alla mot mig, jaha så kan det gå när man ska försöka få en bild på dem alla.

Underbara Faca ligger och spanar på vad de andra galningarna gör....

Nääää nu är det varmt jag orkar inte ens tugga på benet jag hittade....söta lilla Dare :-)

Panchito ponken har intagit favorit platsen på innergården. Fick han skulle han nog ligga där jämt. Men förståligt eftersom sten trappen är i skuggan och nog ett av de få svala ställena just nu.
Ja jag vet att jag skrev mina 3 galningar innan men söta Jewle har inte flyttat ännu men snart bär det av till Finland för hennes del.

Pancho & Faca åter fick krafterna med att leka mot kvällen.

Avslutar med Panchito älsklingen som är över lycklig att poolen är framme nu äntligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar