torsdag, februari 4

Väntans tider...

I dag är det sista dagen att gissa på när valparna kommer att födas om man är sugen och tror man kommer att vinna gratis middagen
:-). Vad jag hört så är det redan en som tror hon vinner och hon har beställt pizza till middag ihop med Pancho & Faca, mmmm undra om det räcker till mig med?

Damen Faca är stor som ett hus och vi har vägt henne 9,3 kg är hon uppe i nu. Snö har vi här i mängder kan jag säga, jag flyttade till skåne för det skulle vara lite snö, tror fan jag bor i norrland just nu :-), alldels för mycket snö alltså. Men ett underbart väder i dag massor av sol och -4 grader.

Lite bilder från dagen när jag har skottat klart all snö ur kennlarna, alla kennlarnas ute delar är insnöade samt min parkerings plats. Som tur var hade jag min kära Emelie till hjälp i går att skotta parkeringen och infarten till mitt hus! Tack gumman!!!!!!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar