fredag, februari 5

Fredag...

Nu är gissnings tiden på valparnas ankomst slut. Nu väntar vi här med spänning på när de kommer. I morse åt hon som en häst så det lär ju inte bli idag i varje fall.

I dag ska jag passa på och ringa massören för efter all skottning har jag så förbannat ont över allt i kroppen. Måste ta och unna mig lite lyx innan de små liven anländer. För då kommer jag och ha fullt upp.

För övrigt hade det snöat lite igen i natt, men det var inte alls mycket. Nu på morgonen var det 0an här men ser ut att bli en mulen dag. Jag hade hoppats på lite sol.

2 kommentarer:

  1. Hej! Hittade hit via Sofie Lönns sida. Vilka underbara hundar måste kolla in rasen lite mer känner jag. Tycker att de här grova men smäckra raserna är jättefina fast jag själv har smalisar. Har faktiskt funderingar åt dogo håller i framtiden men vi får se.
    Kommer garanterat att kolla in här igen och kolla hur det går för era valpar. Lycka till med valpningen.

    SvaraRadera
  2. Unna dig en helkroppsmassage, för sedan blir det slitgöra!

    SvaraRadera