fredag, september 11

Jaha och vad gör vi nu då....

Nu har vi städat och Faca har hunnit med att bada, eftersom hon imorgon ska med Frida i juniorhandling på Sofiero. Jag ska med befinna mig i Sofiero hela dagen med min lilla älskade hårboll Charlie, som nu tror jag bestämt är sur på sin matte
Tina pga bad :-).

Faca försökte sända lite glada tillrop och vi hoppades att de nådde fram. Faca älskar att bada och hellst av allt vill hon ligga ner och rulla runt i badkaret. Ja de här cimarronerna är inte riktigt normala i huvudet alltid. Men det är ju de som gör dem extra charmiga. Pancho tjurar för han inte fick bada då vi stängde dörren, så det slutade med att herr Pancho med fick sig ett bad till hans lycka. Särskilt torr är man inte efter man badat Pancho för han leker i badkaret och ska hellst doppa ner hela sig i vatten, så glöm att duschslangen bara räcker åt honom, ska det badas ska det göras ordentligt.

Han är en sådan hund som skulle kunna ligga i badkaret på rygg och läsa en god bok och dricka ett glas rött, då kanske ni hajar läget på herrn. Men i dag räckte det efter lite klagomål med lite lek med hans gula plast anka. ja ja han har en sådan, reta honom inte för det.

Näää nu ska jag snart ringa och terra Tina och höra hur Charlies bad har gått....sen vankas det en super god middag i trevligt sällskap med en flaska rött till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar