söndag, augusti 9

Ett år har gått...

sedan du lämnade mig hastigt, ändå känns det som det var i går. Det är så tyst och tomt utan dig. Du fattas mig så min älskade Devil, det går inte en dag utan att du är i mina tankar fortfarande. Du är inte här men ändå är du här och vakar över mig...


Det gör så ont denna dag, min älskade lille vän, varför skulle du lämna mig så hastigt? Sorgen är så stor...det var du och ingen annan som startade allt jag har idag. Tack min älskade Devil för de gåvor du gett mig.

En tyst minut för dig min älskade Devil...för att hedra minnet av dig min underbar livskamrat.
You will always be number one...

INTCh SUCh DKCh Dt.VDH.Ch Sieger Rassebester Leipzig 06
VDH SIeger Leipzig 06 Ortenau Sieger 06
Sieger Kassel 05 Copenhagen Winner 05 VDH Sieger Leipzig 05
Devil di Casa dei Marchesi
2003.09.03 - 2008.08.09

Veni Vidi Vici...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar