tisdag, juni 16

Första ritningen på nya kennlarna

Jag är då inte världs bäst på att rita ritningar men jag är ju tvungen att göra ett utkast så han som ska göra det hela bättre förhoppningsvis förstår min tanke av bilden och mina ord :-)

Det som är röd markerat kommer att bli de nya kennlarna. Det svarta runt tomten ska vara 1,80 högt nät. De gåra sektionerna som ses inne i hundhusen samt i kennlarna är hundhus.

Jag är så nyfiken på hur det kommer att se ut när det är klart. Att bara kommit så här långt och att material är på väg till lite av det är så spännande. Mycket slit kommer det att bli men slutprodukten kommer att bli så bra. Jag har valt att ha två hund fria zooner tror det kan vara rätt skönt med tanke på hanar och löp tikar. Så har man space emellan. Klicka på ritningen om du vill se den stor.

1 kommentar:

  1. Jättefint!!! Såg att där var en gästbox till oss:):):)
    Jag tror att det kommer att bli hur bra som helst, förstår att du längtar.

    SvaraRadera