måndag, januari 18

Snö igen....

Tittade inte ut i morse utan släppte bara ut Pancho & Faca men de tvärnitade vid dörren jag kunde inte fatta varför tills jag såg snö i massor. Efter några sekunders tvekande så kastade de sig ut och rullade sig i snön, tänk vad hundar kan vara lustiga ibland.

Annars händer inte mycket här nu jag har ju börjat plugga sälj och marknadsföring på KY utbildning som innehar 200 p. Skoj är det men just nu är jag begraven i mina böcker då första tentan är på fredag i Projektmetodik. Borde inte vara så svårt eftersom jag jobbat med det i 8 år men ibland blir det tillt i huvudet det är en sak och göra och en annan sak att komma ihåg allt som ska nu ner på papper. Än så länge har jag läget under kontroll.

Sen har jag ju även nedräkning till Faca´s valpning. Någpn gång i vecka 6.
Så ni som känner er manade släng ur er en gissning på hur många valpar, anatlet tikar/hanar samt dag och tid. Så får vi se vem som kommer närmast. Tina har redan gissat så hon får väl ta och lägga in sin gissning här så alla kan se den :-)

Nu är det dags attn plugga vidare till tentan!

4 kommentarer:

  1. Okej!
    Jag gissar på sju små tellingar, två hanar och fem tikar

    SvaraRadera
  2. Jag gissar på 7 ålar 3 tikar och 4 hanar dom kommer att födas den 12 februari med start kl 22.32

    SvaraRadera
  3. Missade ju dag och tid, 13 februari med start 05.00

    SvaraRadera
  4. 9 terrorister!
    4 tikar och 5 hanar.
    2 fawn.
    Föds 12 feb 02:47

    //Pizza Malin

    SvaraRadera