torsdag, november 5

Tina har utmanat mig...mega suck

men men för att göra Tina glad så här kommer det då trots en massa muttrande från mig

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer plus den du fått av och berätta det för dem. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (förutom på fråga 1)! Lycka till!


1. Vad heter du: Jessica
2. Ett ord på fyra bokstäver: Java
3. Flicknamn: Jennie
4. Pojknamn: Jonas
5. Yrke: Journalist
6. Färg: Jordgubbsrött
7. Klädesplagg: Jeans
8. Mat: Jasminris
9. Sak i badrummet: Jane Hellen shampoo & balsam
10. Plats/stad: Jönköping
11. En orsak att vara sen: Just vaknat
12. Film: Jurassic park
14. Något man dricker: Juice
15. Band: Just D
16. Djur: Järv
17. Gatunamn: Jaktgatan
18. Bil: Jaguar
19. Sång: Just A Girl


Utmanade är
Tina, Malou, Emelie, Monica, Malin

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du känner fler än en Malin!!!!
    Puss och kram!

    SvaraRadera
  2. Hihi vad jag gottar mig:-)
    Fast nu har du ju en innestående om du nu vill terra mig!!!
    Kram

    SvaraRadera