onsdag, november 24

Underbara bilder...

I lördags kom Sanna & Veronica hit på besök. Sanna hade sin kamera med sig och kolla vilket kanon resultat.....TACK Sanna för underbart vackra bilder på mina små älsklingar!!!!!

Perro Caracteristico Double Dare med sin pappa Pancho de la Fogueria

En mycket vanlig syn när man ser herr Panchito springa runt, lägg märket till hans flin :-)


Vacker huvud bild på lilla Dare

Dare är nu 9 månader och jag är så glad för hur fint min lill tjej har utvecklats.

Ja vad säger man när man ser en sådan här stilig kille wow wow wow vilken snygging han är min Pancho!

Så avslutar jag med en bild på den fin fina vitingen WGD´s Bernardo

1 kommentar:

  1. Bilderna blev kanon!!! Pappa-dotterbilden är underbar!

    Ha det tills nästa gång!

    Veronica

    SvaraRadera